vineri, 2 martie 2012

Fragment din emisiunea "Seara cu Serghei si Mara" 01.03.12

6 comentarii:

  1. superr! faci toti banii Serghei!am si eu o intrebare daca se poate. casa din primaverii in care a locuit nea nicu, a fost inainte casa lui gheorghieu dej? merci

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo domnule Serghei felicitari pentru tot ce faceti,dar va rog sa postati emisiunile Seara cu Serghei si Mara in itregime pe blog ca numai asa le pot vedea si eu si chiar i-mi plac si chiar ma necajesc cand nu le pot vedea.Multumesc anticipat si va doresc sa nu va schimbati si multa sanate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Emisiunile pot fi vazute on line pe www.tv6.ro daca distribuitorul de cablu nu are in grila pe TV 6
    Din cate stiu eu casa din Primaverii la care te referi nu a fost locuita inainte de Gheorghiu Dej.

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...