duminică, 7 august 2011

Secvente din filmarile de la Constanta

5 comentarii:

  1. comentariu nu are legatura cu subiectul, l-am mai postat odata si m-am gandit ca poate nu ai reusit sa-l citesti, de aceea am insistat. ce rugaminte am la tine, am inteles dintr-o emisiune ca ai un documen foarte tare, o inregistrare cu Nicusor Ceausescu cand el iti spune ca daca o sa pice batranu el o sa fie arestat. am inteles ca nu ai dorit sa o dai in presa, dar eu cred ca asta ar trebui sa faci. poate o postezi aici. vezi bine cati oameni au inteles ca Nicu nu e cel din povestile de altadata ci un om cu totul diferit cu bune si cu rele asa cum suntem cu totii. te rog mult sa nu ti acea inregistrare "la pastrare", ar fi pacat. e un document de istorie daca vrei si cred ca ar fi o lovitura de presa si de ce nu o lovitura in general pentru multi cei care l-au desconsiderat pe Nicu si au zis habar nu avea pe ce lume se afla. consider ca toti ati fost nedreptatiti pe nedrept pentru multe chestii pe care nu le-ati facut. ceea ce ati facut in tineretea vostra este bun facut, nu are nimeni ce sa schimbe si mai mult, nu vad niciun motiv pentru care se congestioneaza lumea la ceea ce ati trait. pe mine ma depasesc comentariile de genul...au fost alcoolici, s-au distrat cu femei, aveau masini tari etc. asa, si care este problema? nu am fost toti tineri, nu ne-a placut tuturor sa petrecem, sa ne plimbam, sa bem? singura diferenta a fost de pozitie sociala, atata tot! un om ca tine care aveai tot ce vroiai, dar totusi te ocupai si de arta si de altele eu cred ca spune multe, la fel de Nicu, Zoia si Valentin. Zoia a publicat lucrari de matamatica pe bune. asta o pot spune colegii ei care nu ar avea niciun motiv sa minta, mai ales acum cand nu-i mai strange nimeni cu usa. Nicu era pasionat de istorie, citea foarte mult s.a.md, Valentin a studiat fizica...pai daca despre astfel de oameni se vb la modul peiorativ inseamna ca avem o problema. imi plac mult aparitiile tale si tie trebuie sa-ti multumesc ca am inteles mult mai multe despre ceea ce s-a intamplat in perioada de dinainte de 89. astept cu mare interes pubicarea acelui material cu Nicu. cred ca merita si el asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumos in ce zona este a tarii

    RăspundețiȘtergere
  3. Filmarea a fost facuta in zona Constanta , in Muntii calcarosi ai Dobrogei.Peisajul e spectaculos, pacat ca nu e valorificat !
    Referitor la Nicu, este vorba despre discutiile pe care le-am avut cu Nicu in repetate randuri.
    Nu mai am o inregistrare a lor,nu o ma gasesc, dar pot sa va spun ca nu o singura data am discutat despre ce se a intampla, daca va cadea sistemul, cu totii vedeam in ce directie o luasera lucrurile.
    Un moment clar a fost la Predeal.
    Ne gandeam ca acesta va fi finalul : arestarea.
    Credeam ca in momentul in care se va intampla ,vom fi luati cu totii.
    A existat de altfel si planul de a fi arestati toti(membrii conducatori si familiile lor) care din punct de vedere legal,principial nu ear fi fost corect, dar la o revolutie se poate intampla orice.

    RăspundețiȘtergere
  4. principial era sa va execute pe toti...

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt absolut convins ca intelegeati perfect ceea ce se putea intampla in momentul caderii regimului. au fost atatea cazuri in istorie. la noi oricum nu a fost o revolutie adevarata, iar sfarsitul cuplului Ceausescu a fost cea mai proasta decizie. Nicu era inteligent si nu avea cum sa nu se gandeasca la consecinte. in concluzie:pacat de ei!

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...