sâmbătă, 5 martie 2011

Hamburg - orasul meu preferat din Germania

Saptamana aceasta am lipsit din zona.
De cate ori am posibilitatea, petrec cateva zile in Hamburg.
Oras port,situat in nordul tarii , Hamburgul este - din punctul meu de vedere - cel mai spectaculos oras al Germaniei.
In centrul orasului se gasesc cele doua lacuri Alster (care se datorează unui baraj al râului cu acelasi nume) lacul cel mare -Aussenalster iar cel mic - Binnenalster.
Acesta din urma este înconjurat de centrul istoric al orașului
Malurile sunt legate prin poduri,prin tunelul vechi al Elbei și prin tunelurile noi.
În zona centrală a orașului mulțimea de râulețe și canale sunt traversate de circa 2.500 de poduri, Hamburg fiind orașul cu cele mai multe poduri din Europa




Prin oras




Impreuna cu Lola si Petre





Primaria





Peste tot in zona centrala gasesti cafenele,bistrouri cu priveliste catre apa.
La prima raza de soare,apar scaunele pe terase si oamenii se aseaza sa se bucure de picatura de lumina si caldura oferita.









Restaurantul Gasperutto (http://gasperutto.de/)
Clasic, elegant,mancare pentru gusturi rafinate









Eu impreuna cu Anna Cesco Gasperutto,proprietara restaurantului (si prietena mea)



EATaliano - http://eataliano-antipastipastabar.de/



Concept modern de bar cu paste si salate



Cristi ,prietenul meu "super bucatar"

























Cristi in actiune supervizat de mine

2 comentarii:

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...