vineri, 3 decembrie 2010

Prea multa seriozitate , hai sa ne distram putin !

Noul logo ....




Avem frunza ce ne pasa
N-avem ce pune pe masa,
Doamna Udrea sclipitoare,
Tenace si rapitoare,
Ne prezinta o promovare

Intr-o tara infloritoare;
Din indepartata China
Toti romanii se inchina,
De unde atat banet
Pentr-o frunza de pe Net?

Nu trebuie sa disperam
Altfel cum mai progresam,
Fara logo fara brand
Cum s-avem un happy end?

Vin chinezii in numar mare
Si la munte si la mare!
Litoralul, de vrei poti
Fara alge si pesti morti,
Te primeste cu caldura
Si fara infrastructura;

Iar la munte ce sa-ti spun
Te-ntalnesti cu ursul brun,
Care sta lihnit de foame
Aproape de tomberoane!

In final ne-am consolat,
Ce-am votat, am capatat …

9 comentarii:

  1. Ultimul vers nu e prea corect: nu toti romanii din Romania, care in vremurile actuale o duc greu, l-au votat pe Basescu. De fapt, marinarul a castigat inca un mandat in fruntea tarii cu "ajutorul" celor din afara granitelor (ex. Republica Moldova, unde fostul bisnitar de blugi, tigari si cafea aduse cu vaporul a luat peste 90% din sufragii, fratii nostri de peste Prut multumindu-i in acest fel cheliosului pentru acordarea cetateniei ce le-a inlesnit plecarea la munca in Europa Occidentala). Poate nu ar fi rau ca romanii care au ales sa paraseasca tara pentru o anumita perioada sau definitiv (exceptand calatoriile de vacanta sau afaceri) sa nu mai poata vota, pentru ca nu e corect ca cei care au ramas in tara si traiesc foarte prost sa suporte ani de zile un rezultat pe care nu il doresc, "decis" de altii care nu mai simt greutatile reale cu care se confrunta majoritatea locuitorilor patriei noastre "portocalii".





    sa nu mai aiba

    RăspundețiȘtergere
  2. fanserghei, recunosc , ai zis foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. serghei, prin orasele mici de provincie e jale, pe de o parte saracie lucie, pe de alta parte suntem primii din europa la exportul de carne vie...!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveti perfecta dreptate,nici eu nu l-am votat pe marinar si trebuie sa suport consecintele.
    Poezioara ca si sigla sunt preluate de pe net si reprezinta felul de manifestare a romanului la greu, facem haz de necaz !
    Cat despre situatia din tara ce sa mai spun.
    In ultima vreme am tot fost plecat in judetul Mures, unde cred ca voi reprezenta PP-ul proaspat legalizat (pe 29.11.10 au iesit de la judecatorie actele de infiintare a partidului).
    Situatia este jalnica in provincie.In Bucuresti parca nu se simte atat de tare saracia dar in tara....
    Se simte nevoia de schimbare,oamenii asteapta disperati o solutie !

    RăspundețiȘtergere
  5. din cate stiu ati spus ca nu vreti sa intrati in niciun partid,asa ati declarat chiar si aseara ...

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte tare poezia,Respect Serghei!

    RăspundețiȘtergere
  7. eln 2710 : La Brancu am spus ca nu intru in nici un guvern si nu doresc nici o functie administrativa,totodata am spus ca am intrat in Partidul Poporului.
    Dupa multe discutii cu DD legate de ce reprezinta si ce si cum doreste sa faca acest partid, am fost de acord sa ma alatur in speranta ca vom oferi o alta sansa si o reala oportunitate romanilor defavorizati de actuala situatie.

    RăspundețiȘtergere
  8. PP la putere!Ma bucur enorm ca v-ati alaturat echipei!

    RăspundețiȘtergere
  9. tare am sa pun si eu poezia si poza serghei intra si pe la mine pe blog te rog ...http://cismas-eduard.blogspot.com/

    Bafta cu blogu;)

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...