sâmbătă, 4 septembrie 2010

Cand mai apar la TV

Duminica seara, ma puteti vedea impreuna cu Gica Papari la "Confidential" - aviz pentru cine doreste !

20 de comentarii:

  1. mersi mult ptr informatie, sunt un mare fan de-al tau si imi place sa te urmaresc de fiecare data! Poti sa spui la ce ora???
    cu respect,Marius din Giurgiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. te-am urmarit Serghei, ai fost cat de cat cuminte in seara asta, fata de alte dati :)), oricum esti super OK! Marius din girgiu!

    RăspundețiȘtergere
  3. da omul de afaceri Papari este catelusul tau plus de asta nu prea are talentul tau

    RăspundețiȘtergere
  4. Serghei cucereste si Papari rezolva

    RăspundețiȘtergere
  5. vrei sa il faci si pe gica papari vedeta tv

    RăspundețiȘtergere
  6. te rog frumos pune si video acesta ca am fost plecat din tara nu te-am urmarit....esti viata mea serghei

    RăspundețiȘtergere
  7. bai anonimule care zici tu ca papari e catelusul lu serghei......e smecher si papari dar e mai linistit...eu il cunosc destul de bine ca imi povestea cristina siscanu cand era combinat cu el.o ardeam si eu si chiar imi spunea ca se arde cu madalin ionescu ca sa poata sa se ridice cat mai mult

    RăspundețiȘtergere
  8. Gica Papari este prietenul meu.Fiecare are firea lui, unul vorbeste mai mult altul mai putin.Intre prieteni e si Gica destul de agitat si pus pe glume.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Serghei. Te-am vazut la otv, in inregistrarea facuta de horatiu cand erai la sala. Imi poti spune si mie la ce sala te duci ? Mi-ar placea sa am si eu pe cineva sa-mi spuna ce sa fac, desi asta cam costa, daca ai antrenor personal. Imi place sa fac sport, de obicei alerg, ca am parcul aproape. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ba bulangiule ce ai cu moldovenii ?

    RăspundețiȘtergere
  11. nu am vazut emisiunea..si nici pe youtube nu o gasesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. esti un mare mafiot!Sti ce inseamna in italiana mafiot?..om de onoare..Respect!

    RăspundețiȘtergere
  13. Raluca:ma duc la sala la Bamboo - pe 1 Mai , gasestie detalii despre abonamente pe site-ul lor.Antrenorul personal te costa in jur de 100-200 de euro/luna in functie de cat de des vi sa te antrenezi.
    Dan: emisiunea in mod normal trebuie sa apara inregistrata pe site-ul antenei la emisiunea confidential.

    RăspundețiȘtergere
  14. MARE BOIER MARE CARACTER,ITI DORESC MULTA SANATATE FERICIRE SI TOT CE-I MAI FRUMOS DE LA VIATA,TE PUP SI MULT RESPECT ostebe.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. cica omul de afaceri Gica Papari nu o lasa pe Cristina Siscanu primeste sms pe telefon

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut Serghei,

    Din pura curiozitate, ce masina(i) conduci ?

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru cine vrea sa vada emisiunea de la OTV cu Serghei Mizil la sala de forta link => http://www.youtube.com/watch?v=LUfb6O-Vp2I

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...