duminică, 25 iulie 2010

Festivalul medieval de la Sighisoara-bravo lor!

Cred ca asta este solutia cea mai buna pentru impulsionarea turismului in Romania.

Daca te uiti pe afara , orice zid vechi, orice ruina este valorificata si transformata intr-un adevarat loc de pelerinaj pentru mii de turisti.
La noi sunt atatea cetati vechi,atatea ruine,cu peisaje superbe care ar putea fi transformate in puncte de atractie.

La capitolul turism ,pot spune ,ca in timpul lui Ceausescu(mai putin in ultimii 3-4 ani) se scoteau bani gramada de catre stat si acum: NIMIC / ZERO sau cum vreti sa mai ziceti !

Litoralul anilor 80 era plin de nordici,englezi,francezi,sezonul incepea pe 15 mai si se termina pe 1 octombrie,si toti turistii in afara de sejururile la mare, faceau tururi prin tara, vizitand manastirile,poposind cateva zile la munte etc.

Legat de asta mi-am adus aminte de banc, nu stiu daca il stiti sau nu, dar ni se potriveste manusa :La impartirea bogatiilor lumii Sf Petru il intreaba pe Dumnezeu , bine Doamne de ce ai scapat atatea frumuseti si bogatii la romani ? iar Dumnezeu ii raspunde : da, le-am dat multe, dar sa vezi ce conducatori le dau !

Acum mai avem noroc cu initiativele locale,uite cum e cazul Sighisoarei, care isi valorifica potentialul local si isi mediatizeaza pe acesta cale vestigiile istorice,bravo lor!

6 comentarii:

  1. In Craiova, punct de atractie:Lunca Jiului,unde e full de tigani(defapt aproape in toata Cr e full de pete negre,daunatoare),sa vina occidentalii sa viziteze :| , sa invete si ei o ciordeala ceva,cum sa ramana fara tel,portofel; chiar si motoarele de la masina,sunt in stare sa le fure ;),,.tot ce e frumos in cr e centrul,.,unde a bagat bani frumosi Solomon, iar acum ne taxeaza tot pe noi-cetatenii,Craiova e orasul k cele mai mari taxe.

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate sergei, dar cred ca e deja prea tarziu, tara , poporul s-a manelizat, e plin de 'pete negre, daunatoare':))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost in Craiova ,centrul e frumos amenajat,am vazut programul fantanilor pe muzica,am stat la un hotel,Bavaria, in zona centrala ,super ok.
    De Lunca Jiului nu pot sa spun nimic, caci nu am fost dar te cred Madalin.g ca ai dreptate, cu toate acestea si Craiova are istoria ei.
    Pentru ca sunt jumatate oltean o sa pun o postar, despre ce ar avea de oferit Craiova, daca s-ar stradui oficialitatile sa valorifice

    RăspundețiȘtergere
  4. Posibil...si daca...oricum k "petele de culoare" n`am nmk daca s`ar civiliza si ei, daca le`ar place si lor scoala, dar cum ei sunt total impotriva acestor izvoare de invatatura, ce sa le ceri?,sau ok,nu te duce la sc,dar ai si u bunul-simt... iar occidentalii cum sa mai vina in Romania...primele 2 lucruri care le vin in cap cand zic Romania sunt: tigani si Ceausescu(si din cauza primului cuv, nu vin)....uite de ex: in Italia, i`au obligat pe copii rromilor la scoala obligatorie !!!! dar la noi nu se ia nicio masura. Apropo in Lunca Jiului,a facut Primaria un parc foarte frumos si destul de mare, dar majoritatea nu se duce,iar noaptea cred k deloc,din cauza pozitiei unde este amplasat,ma intelegi?

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.vrajitorul.eu/firma/13795308/bcr-leasing-ifn-sa ce zici de asta?salariati,profit,cifra de afaceri,buget etc etc=0??? sunt bancile in regula?sau e o simpla firma cu stampila?unde e monetarul si financiarul aici?cui si unde platesc eu RATA?nu cumva depun bani intr-un cont oarecare?de unde mi-au dat ei bani mie cand am facut imprumut?!au fost inventati cumva dupa ce am semnat acel contract cu ei?…apropo,am citit contractul pe care il am cu S.C. BANCA S.A si nu exista cuvinte ca financiar,monetar,art.x legea x..oare obiectul lor e doar ”prelucare de date cu caracter personal”?? va rog sa cercetati putin cazul,daca sunteti macar putin interesati,iar daca nu sunteti ”cu buna stiinta limitati” chiar va rog sa spune-ti ceva in emisiuni de asta. mersi http://www.lukasig.com/video_ro.html

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...