sâmbătă, 19 iunie 2010

Unde este profesionalismul ?

Toti realizatorii care cheama vecini,cunostinte si alte persoane care habar nu au despre ce a fost in realitate, si care nu cauta decat audienta si atat nu merita nici cea mai mica consideratie profesionala!
Este o chestie pe care o poate sesiza oricine , ca daca Nicu era la volanul acelei masini cand s-a intamplat nenorocirea il condamnau pentru acest lucru dupa revolutie.
S-a chinuit Procuratura luni de zile dupa decembrie 89 ,sa ii gasesca si sa ii fundamenteze un capat de acuzare.Arestarea lui la revolutie nu avea la baza decat faptul ca era copilul "dictatorului".
Au cautat baza, la toate povestirile si zvonurile care au circulat in trecut .
Au venit inclusiv la usa, la sora mea (Donca) in speranta de a culege probe,declaratii in acest sens pentru a-l acuza, pentru a-i fundamenta un dosar.
Cate fapte pedepsibile penal a facut Nicu s-a vazut in momentul in care ,dupa peste 1 an de cautari si scormoneli , in tot ce ar fi putut aduce o pedeapsa pentru Nicu ,au gasit o acuzatie penibila :ca nu avea trecuta in permisul de port arma, o arma tip „plici”, primita cadou de la Cugir.
Pentru accident daca el era faptasul ar fi gasit martori in cadrul lucratorilor din securitate sau politie.
In ceea ce priveste felul in care am fost categorisit de d-na Raschitor, consider ca oricum a fost deja pedepsita de viata (prin consecintele faptei sotului ei) deci nu mai comentez nimic.

25 de comentarii:

  1. Ce tare, 4 iunie 1972 a picat duminica si aia la libertatea zic ca fata se intorcea de la scoala(acum au modificat).
    A ramas insa comentariul unei cititoare pe care nu l-au sters.

    #21. Georgia | 2010.06.19 | 11.12

    atentie la ceea ce scrieti!
    Se mergea la scoala Duminica?!!!!???


    Ieri la acces direct nevasta soferului declara ca sotul ei se dusese sa il ia pe Nicu de la scoala. Se facea scoala si duminica in 1972?

    Ziaristii lui peste prajit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am postat si la aia la Libertatea, bag si aci.

    In 1972 Nicu Ceausescu avea 21 de ani, e nascut in 1951. Clar avea permis la acea varsta. La ce dreaq era nevoie sa se duca Raschitica asta sa il ia de nu stiu unde? Daca Nicu ar fi vrut sa conduca baut avea tupeu sa il opreasca cineva? Daca a solicitat masina e clar ca nu avea nici un gand sa se urce el la volan in cazul in care era baut sau treaz. Si nici nu il plimba pe Raschitica asta dupa el. Sau avea Nicu Ceausescu vreo placere sa plimbe tablagii cu masina? Mie imi e clar ca de fapt Raschitica asta era la volan si acum, dupa ce a murit Nicu, a gasit pe cine sa dea vina, ca ala din groapa nu se mai poate apara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea este ca la momentul accidentului a fost cineva care a spus ca este masina/soferul lui Nicu Ceausescu ,mai multi gura casca( ca asa se intampla de obicei sunt mai multi gura-casca ,care le stiu pe toate ) au auzit ca este Nicu sau asa au inteles sau de dragul senzationalului au spus mai departe ca era Nicu Ceausescu si asaaa s-a ajuns la aceasta poveste..
    desi nu am trait in acele vremuri..nu cred ca a fost Nicu Ceausescu la volan..
    eu am intalnit o astfel de persoana "gura-casca'..bineee nu numai una..care a vazut ce am vazut si eu dar a spus altceva..cand am bagat-o putin la colt a spus ca "am zis si eu asa""adica de dragul senzationalului...
    Apropo de vecinii si cunostintele si astia care vorbesc asaaa..ma refer la astia "gura-casca ""(asa le mai spun eu) nu au invatzat si ei de la ma-sa ca nu e bine sa vorbesti despre ceva ce nu ai vazut??eu asa stiu ca de mica mi-a facut ai mei capul mare , cand e vorba de ceva mai grav sau mai serios, sa nu vorbesc daca nu am vazut si nici daca am vazut nu e bine sa deschid prima gura..ce nu au avzut altii si am vazut doar eu...nici atat nu se spune..
    nu spun sa nu avem pareri(numai prostii nu au pareri) dar sunt lucruri pe care trebuie sa le tina fiecare pentru el..
    Un prost a spus o idioteniile si altii s-au uitat in gura lui sa-i vada cariile si asa a mai iesit o alta legenda..

    RăspundețiȘtergere
  4. RUSINE SA LE FIE CELOR DE LA libertatea!!! probabil ca "niste indivizi" s-au simtit amenintati inca de Nicu, asa cum s-au simtit si in 89, nu mai stiu ce sa cred! simt ca oamenii au inceput sa mai inteleaga cate ceva si se vorbeste atat de frumos de Nicu, incat s-a simtit nevoia sa i se murdareasca iar memoria. RUSINE, RUSINE, RUSINE!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce pacat ca nu este lasat sa se odihneasca in pace! eu nu cred nimic din ceea ce se spune. am auzit prea multe lucruri frumoase despre el ca sa cred asta. de ce se face acest lucru dupa atata vreme?! ma intreb si eu. sa vina sa vorbeasca despre Nicu domnul Paunescu, domnul Piersic si multi altii care l-au cunoscut cu adevarat. ce vrea sa se demonstreze cu asta? lasati-l oamenii buni in pace, macar acum ca si asa v-ati batut joc de el si l-ati injosit pana in ultima clipa. ar fi mai frumos sa va documentati cu adevarat despre Nicu, sa vedeti cate lucruri bune a facut si ce fel de om era, dar la ce hal de jurnalisti sunteti voi nu ar trebuii sa aibe nimeni pretentii

    RăspundețiȘtergere
  6. despre ce profesionalism vorbesti aici? despre cretinii astia care isi permit sa arunce cu mizerie intr-un om plecat dintre noi de atata amar de vreme? hai sa fim seriosi. e strigator la cer, cum se poate asa ceva. ai punctat extraordinar de bine in ceea ce ai scris aici. e foarte logic si ai perfecta dreptate. cand aia umblau ca ulii la prada sa-l anihileze cat mai repede pe Nicu, daca treaba ar fi fost reala, le-ar fi venit manusa. nu sufar de boala asta numita nostalgie, dar imi dau seama ca in vremurile alea oamenii erau alltfel. cat despre Nicu, numai de bine. eu nu prea am auzit lume care sa il vorbeasca de rau si am multe cunostinte. imi pare insa tare rau ca a plecat mult prea devreme printre stele si a fost destul de nefericit in mare parte din viata sa. despre tine Serghei, cred ca esti o specie pe cale de disparitie, un om cu un mare caracter, ceea ce in ziua de astazi e foarte rar. se vede ca ai trait intr-o familie buna

    RăspundețiȘtergere
  7. bai jurnalisti lui "namol" luati si cititi ceea ce a scris Serghei aici si o sa vedeti cata dreptate are!! nu cred o iota din ceea ce s-a spus despre accidentul ala. cum sa aduci o acuza atat de grava unui om care nu se poate apara? nu aveti frica de Dumnezeu? Diana

    RăspundețiȘtergere
  8. Ar trebui sa-ti raspunda prietenul tau Bichir la intrebarea asta, parca si el e pe la Libertatea , dar probabil el este singurul profesionist de pe acolo. Doar ai mai zis de cateva ori la DD , faza cu msina , dar astia is mai grei la minte . Prin asta , urmaresc clar sa te enerveze pe tine ,stiu doar ca esti singurul care mai iese in fatza , sa-i ia apararea lui Nicu . De ce nu mai zic nimic ,de nevasta lui Paunescu ? ,mai este ala de la Timisoara care a calcat un tanar , la Craiova , e cazul cu batranul omorat ca trecea prea incet strada ...ar fi cazuri unde protagonisti traiesc si ar putea si trasi la raspundere ,daca tot au o predilectie spre cazuri de astea , dar numele alea nu cresc ratingul...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cititori de Libertatea si Cancan, privitori de Acces Direct si OTV, TRZITI-VA!! Ei fac bani din naivitatea voastra!! Nu fac altceva decat sa dezinformeze si sa inventeze scandaluri!!

    RăspundețiȘtergere
  10. d-le Serghei daca erai un om fair-play ai fi spus adevarul , stii bine ca nu soferul a omorat-o pe aceea fata ci Nicu, de ce sustii ca NU este Nicu cel ce era la volan? si d-ta si d-l Burlacu mintiti in continuare

    RăspundețiȘtergere
  11. sa va fie rusine ca aruncati cu nooi fara sa stii despre ce e vb cu adevarat , ma refer aici numai la cei care comenteaza sa sea afle in treaba , sau mai pe romaneste va bagati ca chiloteii in fund

    HUUUUUOOOOOOOOOOOOO

    RUSINEEEEEEEEEE

    RăspundețiȘtergere
  12. bai RICA AVENTURIANO

    nicu avea 17ani in momentul accidentului

    taci din gura daca nu stii despre ce e vb

    CIOCU MIC SI JOC DE GLEZNE

    RăspundețiȘtergere
  13. @Anonim,

    Nicu Ceausescu e nascut pe 1 sept 1951.
    Accidentul a avut loc in 1972 - asa zice in Libertatea. Bag seama ca ai cam chiulit de la scoala si nu le ai cu aritmetica sau esti dezinformat.

    Sfatul meu: mergi pe branci! Daca taceai filozof ramaneai!

    RăspundețiȘtergere
  14. Rica ......scuze corectez , Nicu avea 21 si fata 17............si pt cultura voastra generala , in acea zi fusese un fel de simpozion-intalnire intre ei deci DA venea de la scoala

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anonim,

    Bai, eu cred ca esti reporterul de la libertatea care a scris articolul si iti cauti scuze.

    Haidi pa ca esti vai de steaua ta!

    RăspundețiȘtergere
  16. daca eram reporterul de la libertatea , nu scriam aici ........chiar cunosc amanunte despre acest caz si ma minunez cat se poate minti in leg cu acest caz........ce mama dracu il plingeti atat pe Nicusor? de ce se minte in continuare? oricum aseara la Otv s-a mancat mult rahat, au intrat in direct numai securisti de-ai lor

    RăspundețiȘtergere
  17. acel domn pe care voi il numiti tablagiu sau gura- casca , nu era soferul lui Nicu , era sergent major la circulatie , deci mai documentati-va.....si deschideti ochii bine nu vedeti ca sunteti manipulati?

    Aaaaa.... sau scuze sunteti toti o apa si un pamaint

    hai sictir comunistilor

    RăspundețiȘtergere
  18. "Anonim" eu comunista nu am cum sa fiu...
    cand am spus gura -casca m-am referit la toti cei care apar si vorbesc aiurea..sunt multi care nu au fost acolo dar vorbesc,,isi dau cu parerea..toti "acesti martori""" apar acum sa ne spuna ce ???ce au spus unul si altul..
    ce sens are acum??

    poti sa-mi spui ce are de spus d-na """martor""???de unde ne da aceste info legate de accident??
    pe mine ma amuza fantastic aceatsa batranica,care vorbeste din auzite..
    parerea mea este ca jurnalistii ar trebui sa se ocupe de lucruri/probleme actuale..

    http://www.youtube.com/user/Sevastre03#p/a/u/1/aFO0LiCu-Ls

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anonim,

    "acel domn pe care voi il numiti tablagiu... era sergent major" - si sergentul major tot tablagiu este! daca vroiam sa fiu rau, ii ziceam cap de creta!

    RăspundețiȘtergere
  20. in schimb am sa fiu eu rau si am sa te fac pe tine Rica cap de pu#a. pentru ca chiar asta esti. un taranoi prostit de televizor

    RăspundețiȘtergere
  21. @CatalinL

    Credeam ca esti in stare sa scoti ceva mai inteligent, imi cer scuze ca m-am inselat.

    RăspundețiȘtergere
  22. da ma mai bine ii spunem cap de creta , omu a facut o scoala ( care pe vremea aia chiar se facea FRAIERE) ca sa a junga tablagiu sau cap-de -creta , nu un pamfletar ca tine bai Rica -Gaurica

    neinformatilor taceti dracu din gura si nu mai va bagati ca chiloteii in pasarica

    mars la canal lingailor

    RăspundețiȘtergere
  23. @Anonim,

    1.Toti ciobanii au ajuns militieni cu un miel si o damigeana de vin fie ca au facut scoala la Slatina sau la Campina. Asa se facea scoala de militieni!

    2.Esti mai prost decat prevede legea!- asta ca o concluzie finala ca nu are sens sa pierd vremea cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  24. o porcarie fara margini scrisa de jurnalisti de doi bani

    RăspundețiȘtergere
  25. contiunua sa se vorbeasca nedrept la adresa lui Nicu si nu este bine.

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...