miercuri, 2 iunie 2010

La Teatru - cu Lia Bugnar viitoarea mea colaboratoare

M-am hotarat sa colaborez cu Lia Bugnar la o carte despre perioada in care am trait eu.
Am fost la teatru si am vazut cele doua piese scrise de ea ,care se joaca in prezent : Jocul de-a adevarul la Teatrul Metropolis si Sapte dintr-o lovitura la Teatrul National .
Dupa vizionare am devenit ferm convins ca o sa iasa un lucru foarte bun.Piesele sunt bine scrise si te prind in jocul lor.Nu mi-a parut rau,din contra ca orice lucru bun,si-au lasat amprenta,facandu-ma sa ma mai gandesc la subiectele tratate.



Ne vedem si ii povestesc istorii din viata mea,ma intreaba amanunte si lucruri la care nu m-am mai gandit de mult.S-a creat o comunicare intre noi ca si cand ne-am cunoaste de foarte mult timp si asta imi da senzatia ca o sa reuseasca sa-l redea pe autenticul Serghei




Şapte dintr-o lovitură
de Lia Bugnar

Regia: Ion Caramitru
Scenografie: Ion Caramitru
Asistent regie: Lia Bugnar
Asistent Scenografie: Florilena Popescu Fărcăşanu
Muzică: Vlaicu Golcea

Distribuţia:
Clara: Carmen Ungureanu
Fefe: Florina Gleznea
Ema: Lia Bugnar
Gabi: Mihai Calotă
Bobo: Florin Lăzărescu
Nick: Răzvan Hîncu
Luca: Axel Moustache
Marina: Victoria Dicu

6 comentarii:

  1. Salutare

    E asta da stire, avand in vedere varsta personajului principal si activitatiile din urma de "cura si tratament" cred ca ar trebui sarite prefata, introducere si copertile nu poze si cuvinte multe scurt si la obiect.
    Acum lasand gluma la o parte felicitari pentru aceasta decizie si astept cu nerabdare produsul finit al acestei colaborari, nu de alta da ultima carte pe care am citit-o a fost Inaintea Erei Noastre :-)

    Nu e nimeni aici decat noi sticlele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, nu trebuia sa scoata Ciutacu o carte in care iti povestesti memoriile? A cazut treaba?

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare

    Trika din cate stiu eu si Bichir dorea/doreste sa scrie despre Serghei si s-a 'plans" ca a venit al 2-lea dupa Ciutacu.



    Nu e nimein aici decat noi sticlele

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima discutie a fost cu Ciutacu, dar desi vorbim despre asta de un an de zile, nu s-a concretizat nimic.
    Victor este si foarte prins intre Jurnalul si Antena, putinul timp care ii mai ramane este alocat familiei si cate un pic prietenilor.
    Oricum varianta cu Ciutacu ar fi fost una jurnalistica in timp ce proiectul cu Lia Bugnar este de tip roman.

    RăspundețiȘtergere
  5. MINUNATA idee! felicitari pentru acesta colaborare. Lia Bugnar este o actrita foarte buna...pacat ca aparitiile ei sunt limitate. sunt convinsa ca intalnirea cu ea nu este deloc intamplatoare si ca acesta carte va avea succesul meritat

    RăspundețiȘtergere
  6. Traiasca don' Serioja !

    Singura sansa sa se materializeze ceva profi ramane Buftea si un scenarist foarte inspirat. Spuneati ca ati cunoscut niste regizori tineri cu care urmeaza sa lucrati la un film ; pedalati pe ei, caci astia sunt oamenii cu "puls".
    Cu respect,
    Ovidiu

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...