marți, 4 mai 2010

De 1 Mai la Mamaia - " La Cena & Byblos"


7 comentarii:

  1. Mai, mie imi place de tine, am 21 de ani, studenta la farmacie, nu am nici o legatura cu "partile implicate" dar imi place de tine, esti un tip misto, iti sustii parerile si nu te ascunzi dupa deget. Bravo Serghei, tot inainte!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna draga daca vrei sa vorbim poti lasa un nr de telefon

    RăspundețiȘtergere
  3. serghei mai da si la alti din fete ca nu prea mai faci fata

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti cel mai smecher si cel mai tare din Romania Serghei....in inima noastra a Brailenilor pe locul 1 esti te iubim...........o sa vin si eu la restaurant la tine..

    RăspundețiȘtergere
  5. Sal
    La acest restaurant puteti manca de toate in afara dde paste,eu cel putin am comandat Taglatelle ai funghu porcini si am ramas total dezamagit,voma voma voma,in comparatie cu prietenii mei care au savurat o pizza nemaipomenita ,pastele mela au lasat de dorit ..sa nu comandati niciodata Tagliatelle ai funghi porcini e tartufi ,scarbos de adevaratelea.

    RăspundețiȘtergere

Live 09.04.21

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ixfKWSEsUZM" title="YouTube video ...